dijous dia 26 de febrer de 2009:Reunió per a la Constitució de la Colla Gegantera de l’Escola Lola Anglada

26 02 2009

cercavila-petita-maig-2008-1

Benvolguts pares,

Com molts de vosaltres ja sabeu, la nostra Escola compta amb 2 gegants: ” El més petit de tots” i la geganta “Margarida” i 6 capgrossos molt estimats per tota la canalla. Durant el passat curs els nostres gegants ja van participar en diferents festes de la nostra ciutat i aquest curs ho volen tornar a fer. És per això que des de l’Escola volen donar una empenta a la constitució de la Colla Gegantera. Aquest dijous dia 26 de febrer a les 17.15h, totes les famílies interessades en continuar o incorporar-se a la Colla estan convocades a una reunió informativa on es tractaran diverses qüestions.

Des de l’AMPA us volem animar a participar amb la Colla Gengantera de l’Escola. A més de desenvolupar una activitat cívica i lúdica de coneixement de la cultura catalana també és una manera de donar a conèixer la nostra Escola i sobretot de PASSAR-S’HO MOLT BÉ!!!

Necessitem la vostra col·laboració!!!

Us hi esperem!!!

 


Accions

Informació

Una resposta

26 02 2009
Araceli

Bona tarda,
Som els pares de la Gisela de P3 i estem molt interessats en formar part de la colla, però m’és impossible assistir a la reunió d’avui (tem malalts)
Conteu amb nosaltres. Com hem de contactar?
Gracies.

Deixa un comentari