Ahir vam viure de nou una tarda inoblidable a l’escola!. Petits i grans vam gaudir de la teva visita, Núria, i de la teva simpatia, amabilitat i tendresa. Vas fer participar als nens, i de ben segur que molts d’ells recordaran durant molt de temps a la princesa Kol-i-Flora, el cara de patatera i el brum-brum de la moto d’en Feliu!!!!.
Per a nosaltres ha estat un honor i un plaer comptar amb la teva presència a l’hora del conte i que hagis volgut col·laborar amb nosaltres en aquest nou projecte de la biblioteca de l’escola. Gràcies de nou Núria!. Et desitgem el millor!!
Gràcies també a les famílies, a la Mar Màrquez i als nens de plàstica pels seus fantàstics dibuixos, i als nens i nenes que ahir vau venir a escoltar un nou conte. Esperem que us hagi agradat molt!!…i ja sabeu, els dimarts a la Biblio més libres per a tothom!!
Ja podeu fer una ullada a les fotos que la Cris i l’Enric van fer d’aquesta tarda que mai oblidarem!…feu clic aquí!
Fins aviat!
Comissió de Biblioteca de l’AMPA