Reunió del Consell Escolar. 30 de juny de 2014

Benvolgudes families,

Us comuniquem que el dilluns, 30 de juny, a les 16:30 hores, a l’aula de mestres, es farà un Consell Escolar per tractar els següents temes:

1) Aprovació, si escau, de la Memòria, curs 2013-14

2) Altres
Us informarem del resultat de la reunió tan aviat com tinguem disponible l’acta.
ACTUALITZACIÓ 10 DE JULIOL. Resum de l’acta de la reunió del Consell Escolar del 30 de juny de 2014
1-Lectura i aprovació , si escau, de l’acta del Consell Escolar anterior .

S’aprova per unanimitat l’acta anterior.

2- Aprovació, si escau, de la Memòria de centre, curs 2013-14.

La Cap d’estudis , fa un repàs de la  Memòria de Centre, es lliuren  els resultats de les competències bàsiques. La reflexió general es que els resultats han estat millor que en altres anys, tot i que en algunes àrees l’escola està just per sota de la mitjana de Catalunya.

Altres aspectes que s’han comentat:

. La formació que ha rebut l’escola  referent al Projecte d’impuls de la lectura, i ha comentat que el proper curs rebran un assessorament dels trenta minuts de lectura. La formació es valora com a positiva.

. Continuar treballant l’anglès a l’hora de psicomotricitat, es tindrà en compte que si les mestres han de substituir en aquesta àrea es desfarà el desdoblament però s’impartirà la matèria.

. Referent a la valoració del funcionament d’educació especial, s’aclareix perquè ha estat complicada la coordinació aquest curs, donat al moviment de personal tant de l’EAP com d’ed.especial.

. La valoració de les  festes es positiva, però han incidit amb la festa de Nadal al Principal, es recorda que pel bon funcionament de la festa els  pares han de seguir la normativa marcada per l’escola .

. Referent a la festa de Fi de curs escola, han detectat alguna cosa a millorar de cara al proper curs.

. Referent  a la festa del Carnestoltes es valora positiva, però per properes edicions intentaran que el grup d’animació sigui més adient sobretot a totes les franges d’edat.

 

3- Romanent quota de material, curs 2013/14 i propostes d’inversió.

     La secretària comenta que el romanent de la quota de material i sortides pedagògiques és de 5.500€ aproximadament.

La proposta que el claustre fa al Consell Escolar per gastar aquest romanent és la següent:

1 Pissarra digital, 4 PC, Projecte d’ambients a P-3 i P-4, material pedagògic cicles, material aula nova 3r., dotació emmagatzematge Ed. Física.

–         L’escola manifesta la demanda a l’Ampa de diners per a la socialitzacó de llibres de text. Des de l’AMPA hi ha un compromís  per tal de contribuir amb el projecte de socialització però no saben amb quina  quantitat. Si l’ import no és suficient no es comprarà la pissarra digital i es destinaran aquests diners a la socialització.

–         D’altra banda,  s’acorda que al principi de curs a la reunió de    P-3, s’informi als pares  que aquest proper curs escolar s’han tret els llibres i per tant s’estalviaran aquesta despesa, però  que per tal de dur a terme el projecte d’ambients que s’iniciarà a P-3 segurament hauran de pagar una quota que anirà destinada al material que els alumnes necessitaran per poder dur a terme el projecte. Des d’Educació Infantil  es farà un pressupost orientatiu. Al setembre es parlarà en claustre sobre aquest tema i es prendran decisions al respecte.

També es comenta que si en les festes de l’AMPA s’utilitza el material d’ed. Física o de l’escola, seria necessari que hi hagués  un responsable per tal de deixar el material al seu lloc i tenir cura que no es malmeti.

 

4- Altres.

– Projecte escola verda: Es presenta el projecte d’escola verda elaborat pel termini de tres anys i el Pla  d’Acció Anual pel curs 2014-15 en el que s’han prioritzat les accions de millora següents: promoure les 3R a tota la comunitat educativa, Pla d’estalvi energètic i aigua i creació del Comitè Ambiental. S’acorda que al començar el curs es constituirà aquest comitè (amb representants dels diferents estaments de la comunitat educativa) i es fixaran les seves funcions amb l’objectiu d’assolir un treball sistemàtic per a una escola més sostenible i trobar els recursos per a la sensibilització de tota la comunitat.

– El director comenta que pel que fa als Casals d’estiu, és millor un de sol que dos alhora i que el material el porti l’empresa que fa el casal, ja que aquest any hem hagut de deixar ordinadors i projectors de l’escola.

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s